عمده

پخش عمده آلو شمس

نمایی-از-شهر-خرو-و-خشک-کردن-الو-خشک
  • پخش عمده آلو شمس :: آلویی که بعد از آلوی قطره طلا برداشت میشه و اول های بازار هست . دو مدل هم داره که یکیش درشت هست و به جهت اینکه در ابتدای فصل تولید میشه و بازار نیاز داره صرف بازار داخل میشه و مدل دیگه اش هم آلوییه که تقریبا سایز آلوی رسمیه یا همون بخاراست و برای صادرات استفاده میشه. رنگ پوست آلوی شمس هم مانند آلوی بخارا سیاهه و آلوش هم زرده و معمولا این آلو رو آفتابی درست نمی کنند و این آلو برای صادرات مورد استفاده قرار میگیره .

     

    خشک-کردن-آلو-شمس-در-شهر-خرو

    خشک-کردن-آلو-شمس-در-شهر-خرو

     

    ویژگی های آلوی خوب خشک شده

    در اکثر آلو ها باید توجه داشت که آلو خوب خشک شده باشه ، ممکنه سهوا یا حتی عمدا بعضی کشاورزها آلو رو زودتر از اینکه کاملا خشک شده باشه جمع کنند ، این کار هم به کیفیت آلو لطمه وارد میکنه هم وزن آلو بخارا رو در حالت عمده و کلی به مقدار قابل توجهی بالا میبره .
    اگر بخوایم کلی صحبت کنیم آلوی خوب آلوییه که به درختش رسیده باشن و درخت سموم و کودهای لازم رو دریافت کرده باشه ، خوب آبیاری شده باشه ، خوب چیده بشه ، خوب حمل و نقل بشه، پوست اون رو خوب جدا کرده باشن و اون رو کاملا مناسب خشک کرده باشن و در انتها هم کاملا عالی و البته بهداشتی بسته بندی کرده باشن تا آماده ی ارسال برای مشتری بشه .اینجا نقطه قوت چیکوه است که به همه ی مراحل تولید تا بسته بندی عمده انواع آلو شمس نظارت می کنه تا بتونه بهترین محصول رو برای شما ارسال کنه.
    آلو شمس درجه یک و اعلی با قیمت روز پخش کلی براتون ارسال میشه ، هر جا باشید .

     

    نحوه خرید عمده انواع آلو شمس در چیکوه

    خرید و فروش عمده آلو شمس همواره یکی از مسائل اولیه در شهر ماست ، شما صرفا با یک تماس می تونید از مشاوره مشاورین چیکوه برای خرید و فروش انواع آلو شمس استفاده کنید . اگر دسترسی به شهر خرو و نیشابور دارین می تونید به صورت حضوری تشریف بیارید و تمام نمونه های چیکوه رو از نزدیک ببینید . در هر صورت نگران هیچ چیزی نباشید ، ما نمونه محصول رو خدمتتون ارسال می کنیم و در صورت تایید شما هر میزان باری که خواسته باشید به مقصد شما ارسال میشه ، چه ایران باشید و چه هر جای دنیا ، چیکوه توانایی ارسال برای شما رو داره .

     

    قیمت عمده پخش آلو شمس

    تعیین قیمت های آلو شمس به موارد زیادی وابسته است . آلو مدل های مختلف و باطبع قیمت های مختلفی هم دارد ، از انواع آلوها می توان آلوی قطره طلایی ، آلو کبرایی ، آلو حاج حسن ، آلو شوقانی، بخارا و … را نام برد. معمولا سایز و ابعاد آلو شمس تعیین کننده قیمت است . به طور مثال دانه درشت های آلو شمس قیمت بالاتری نسبت به دانه کوچک های این مدل آلو دارد . همچنین رنگ و بوی آلو ، مدت زمان گذشته شده از زمان خشک شدن آلو و حتی نحوه خشک شدن آلو روی قیمت آن تاثیر گذار است. مخصوصا کوچکترین تغییرات ممکن است روی قیمت عمده آلو شمس تاثیر زیادی بگذارد.
    تقریبا قیمت آلو خشک عمده به موارد زیر وابسته است ::
    1. نوع آلو
    2. رنگ آلو
    3. رطوبت آلو
    4. اندازه آلو
    5. طعم آلو
    6. نحوه خشک شدن
    7. زمان رسیدن آلو
    8. میزان ماندگاری آلو
    9. نحوه پوست کردن آلو خشک
    10. میزان خرید شما

     

    سفارش-عمده-آلو-شمس-از-چیکوه-دات-کام

    سفارش-عمده-آلو-شمس-از-چیکوه-دات-کام

     

    نحوه فروش و ارسال آلو شمس

    پس از قطعی شدن خرید عمده آلو شمس ما بار شما رو به صورت کاملا بهداشتی و مرتب بسته بندی می کنیم و بسته به فاصله مصافتی شما از طریق یکی از حمل نقل های جاده ای ، ریلی و یا هوایی برای شما ارسال می کنیم .

    مراحل ارسال آلو شمس ::
    روند نحوه خرید شما از چیکوه تقریبا به این شکل است ::
    مرحله اول : تماس با چیکوه و مشاوره محصولی رایگان به همراه دریافت اطلاعات اولیه و قیمت ها .
    مرحله دوم : درخواست نمونه بار در صورت تمایل به صورت ویدئو در پیام رسان ها .
    مرحله سوم : درخواست ارسال نمونه بار به صورت واقعی برای دیدن نمونه بار و نمونه محصول.
    مرحله چهارم : تایید بار از سمت شما و سفارش محصولات مورد نظر در وزن و بسته بندی مورد نظر شما .
    مرحله پنجم : تجمع ، تهیه و بسته بندی سفارش شما و ارسال آن به مقصد توسط اتوبوس یا شرکت های باربری .
    مرحله ششم : مشاهده سفارش توسط شما در محل شما و پرداخت نقدی وجه توسط دستگاه کارتخوان .
    اگر هنگام مشاهده بار در پایانه اتوبوس از بار ارسالی رضایت نداشتید بدون هیچ گونه پرداخت وجهی توسط شما ، بار توسط همان اتوبوس به چیکوه برگشت خواهد خورد.

    همچنین بخوانید :: پخش عمده آلو حاج حسنی

    توجه داشته باشید که ::
    تمامی محصولات ارسالی ، قبل از ارسال توسط واحد بسته بندی چیکوه سورت می شوند ، در واقع محصولی را که شما تحویل می گیرید محصولی با کیفیت و دقیقا همان باری است که نمونه آن را دریافت کرده اید با همان کیفیت . فراموش نکنید شما مشتری اختصاصی چیکوه هستید و ما میدونیم که رضایت شما یعنی فروش بیشتر ما .
    در نظر داشته بشاید که فقط به محصولات سایت اکتفا نکنید و هر مدل آلو شمس را که میخواهید را می توانید سفارش دهید ، با چیکوه تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم.

     

    خرید مستقیم الو شمس از چیکوه

    در بسیاری از سایت ها این ادعا وجود دارد که شما مستقیما از باغدار می خرید . اما باید بدانید که به طور مثال یک باغدار سالانه دو تن آلو در باغش تولید می کند. معمولا این آلو از یک مدل نیست و مدل های مختلف آلو همچون آلو طرقبه ، آلو بخارا ، آلو شابلون ، آلو حاج حسنی و … است که از هر کدام چند صد کیلو تولید شده است . واقعیت این است که در آلوهای این باغدار آلوی سیاه وجود دارد ، آلوی کوچک وجود دارد، آلوی له شده در ته بارش وجود دارد ، خلاصه همه ی آلوهای این کشاورز آلوی ناب و با کیفیت بالا نیست چون طبیعتا همیشه نمیتوان از همه درختان آلوی باغ خود محصولی با کیفیت بالا تولید کرد. این آلو ها برای ارائه به بازار نیاز به سورت شدن دارند و واقعیت این است که برای کشاورز توجیه ندارد که برای دو تن آلو ، آن هم آلوهای مختلف وقت برای سورت کردن بگذارد و به همین جهت دنبال فروش عمده است. از سمتی اکثر بازاری ها هم دنبال خرید محصول سورت شده و با یک کیفیت هستند چون مشتری معمولا آلوی با کیفیت بالا را می خرد . پس عملا باغدار باید این پروسه را به یک مجموعه پخش عمده آلو شمس مثل چیکوه واگذار کند تا چیکوه آلو شمس عمده را به صورت کاملا سورت شده و در یک کیفیت به مشتری تحویل دهد.

     

    نمایی-از-شهر-خرو-و-خشک-کردن-الو-خشک

    نمایی-از-شهر-خرو-و-خشک-کردن-الو-خشک

     

    خرید عمده آلو شمس برای فروشگاه خشکبار ::

    فروشگاه های خشکبار و آجیل فروشی ها به دنبال آلوی با کیفیت ، خوشمزه ، معمولا ترش مزه تر و از همه مهمتر در یک کلاس کیفیتی هستند و به دنبال خرید باری هستند که اصطلاحا یک دست باشد و از همه مهمتر پشت داشته باشه و بتونه هر ماه از همون بار تهیه کنه ! خب پس وقتشه یه تماس با چیکوه بگیرین.

    همچنین در چیکوه بخوانید :: پخش عمده آلو طرقبه

    قیمت پخش آلو شمس امروز

    برای دریافت قیمت عمده آلو شمس امروز باید همین امروز با ما تماس بگیرین تا مشاورین و کارشناسان چیکوه استعلام قیمت امروز رو برای شما ارسال کنند. همچنین می توانید از فروم زیر برای ما اطلاعاتتون رو بزارین تا کارشناسان چیکوه با شما تماس بگیرند.

     

    چرا باید از چیکوه خرید کنی ؟

    1. حذف واسطه : مهمترین دلیل اینه که ما دلال نیستیم، چیکوه تشکیل شده از جوونایی که میخوایم محصولات شهر خودمون رو خودمون بفروشیم.
    2. محصول اصل : خود شما هم کاملا می دونید که تشخیص جنس اصل در خرید عمده خشکبار کار سختیه ، به ما اعتماد کنید ، ما چیکوهیم!
    3. ارسال سریع و مطمئن : ما سال هاست تو این کاریم پس سعی می کنیم محصول رو سریعا براتون با مطمئن ترین راه ارسال کنیم.
    4. تضمین کیفیت : اگر به هر دلیلی محصول، همان محصولی که نمونه اون رو نشون دادیم نبود ، محصول رو برگشت بزنید و کل مبلغ رو پس بگیرید.
    5. محصول تازه : ما سعی می کنیم تازه ترین محصول ممکن رو براتون فراهم کنیم و براتون ارسال کنیم.
    6. کارشناسان چیکوه : در چیکوه کارشناسانی وجود داره تا همه جوره جنس رو بررسی کنند و محصولات با تایید کارشناسان چیکوه براتون ارسال میشه.
    7. چون به ما کمک کنید. دیگه وقت اون رسیده میدون رو بدید دست جوون ها و کمی به جوون ها اعتماد کنید.
    8. چون ما میخوایم حالا حالا ها تو این بازار کار کنیم، پس سعی می کنیم بهترین باشیم!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *